Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Anne Handmade & Design, Księcia Mieszka I 20b/67, 61-689 Poznań

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie* i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: Anne Handmade & Design, Księcia Mieszka I 20b/67, 61-689 Poznań

 Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony.

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki, wyślemy do Ciebie wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. W przypadku wymiany na inny produkt, towar zostanie przesłany za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 *Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl